.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
مازندران نماینده ولی فقیه در مازندران با اعلام اینکه مدیریت مهار آب‌های سطحی و روان در استان ضعیف است، گفت: اگر تالاب‌ها را پر آب، آب‌بندان‌ها لایروبی و سه سد هراز، گلورد و زارم رود که در حال ساخت هستند را به پایان برسانیم، این مقدار آب سطحی و روان آب ذخیره‌سازی می‌شوند.

تاکید نماینده ولی فقیه بر احیای تالاب‌ها با مدیریت آب‌های روان در مازندران
مازندران نماینده ولی فقیه در مازندران با اعلام اینکه مدیریت مهار آب‌های سطحی و روان در استان ضعیف است، گفت: اگر تالاب‌ها را پر آب، آب‌بندان‌ها لایروبی و سه سد هراز، گلورد و زارم رود که در حال ساخت هستند را به پایان برسانیم، این مقدار آب سطحی و روان آب ذخیره‌سازی می‌شوند. (ادامه)
کمال علیپور خنکداری، نماینده نماینده مردم قائم شهر، سوادکوه، جویبار ، سیمرغ و سوادکوه شمالی در مجلس شورای اسلامی که از سوی هیات نظارت تاییدصلاحیت نشد، در پیامی به مردم و با ارائه گزارش عملکرد ... سرباز نظام ،مردم و ولایت هستیم و خواهیم ماند
کمال علیپور خنکداری، نماینده نماینده مردم قائم شهر، سوادکوه، جویبار ، سیمرغ و سوادکوه شمالی در مجلس شورای اسلامی که از سوی هیات نظارت تاییدصلاحیت نشد، در پیامی به مردم و با ارائه گزارش عملکرد ...(ادامه)
ذبح و سلاخی غیر بهداشتی طیور پرورشی که عامه مردم مازندران با عنوان "پرندگان محلی" از آن‌ها نام می‌برند بستری برای گسترش بیماری‌های مشترک میان انسان و حیوانات است. ذبح بهداشت در کشتارگاه‌های سنتی استان
ذبح و سلاخی غیر بهداشتی طیور پرورشی که عامه مردم مازندران با عنوان "پرندگان محلی" از آن‌ها نام می‌برند بستری برای گسترش بیماری‌های مشترک میان انسان و حیوانات است.(ادامه)
شمال نیوز : یکی از عادات ناپسند این افراد، همچنین تخلیه زباله در حاشیه رودها، کنار جنگل و حتی رها کردن زباله در مجاورت اراضی کشاورزی است .... تخلیه فاضلاب در حاشیه زندگی ؛ از بی عملی مسئولان تا بی مسئولیتی شهروندان !
شمال نیوز : یکی از عادات ناپسند این افراد، همچنین تخلیه زباله در حاشیه رودها، کنار جنگل و حتی رها کردن زباله در مجاورت اراضی کشاورزی است ....(ادامه)
شمال نیوز : رئیس‌ جمهور که برای سفر استانی به استان گلستان آمد ، گفت: دولت سیزدهم برای رشد کشور و رفع کاستی ها و مشکلات، نهضت حل مساله را دنبال می‌کند.
گلستان استان ظرفیت‌ها است /رویکرد اساسی و مهم شناخت مساله و حل مساله است و مورد نظر دولت سیزدهم است
شمال نیوز : رئیس‌ جمهور که برای سفر استانی به استان گلستان آمد ، گفت: دولت سیزدهم برای رشد کشور و رفع کاستی ها و مشکلات، نهضت حل مساله را دنبال می‌کند. (ادامه)
شمال نیوز : امام جمعه نوشهر از استانداری مازندران به ویژه شخص استاندار استان خواست تا نسبت به حل مشکلات کارخانه زباله سوز این شهرستان تدبیر ویژه ای اتخاذ کند. امام جمعه: استانداری مازندران برای حل مشکل کارخانه زباله سوز نوشهر ورود کند / زباله های انباشت شده محوطه این کارخانه اهالی و شهروندان را نگران تر کرده است
شمال نیوز : امام جمعه نوشهر از استانداری مازندران به ویژه شخص استاندار استان خواست تا نسبت به حل مشکلات کارخانه زباله سوز این شهرستان تدبیر ویژه ای اتخاذ کند.(ادامه)
شمال نیوز : ورود حجم انبوهی از شیرابه زباله انباشت شده به رودخانه "ماشلک"، آلودگی هوا و بوی تعفن از جمله پیامد افتتاح ناقص نیروگاه زباله سوز نوشهر است که شهروندان بر ضرورت رفع این مشکل از سوی مسوولان امر تاکید کردند. چالش دنباله دار ورود پساب نیروگاه زباله‌سوز نوشهر به طبیعت
شمال نیوز : ورود حجم انبوهی از شیرابه زباله انباشت شده به رودخانه "ماشلک"، آلودگی هوا و بوی تعفن از جمله پیامد افتتاح ناقص نیروگاه زباله سوز نوشهر است که شهروندان بر ضرورت رفع این مشکل از سوی مسوولان امر تاکید کردند.(ادامه)
زمانی یک کشور ساخته می‌شود که تفکرات و سلایق مختلف هم‌هدف در کنار هم قرار گیرند. امروز عده‌ای به زور لگد می‌زنند و بچه‌های انقلابی را از قطار بیرون می‌اندازند و خودخواهانه تمام قطار انقلاب را به خودشان و یک تعداد محدودی اختصاص داده‌اند. امروز عده‌ای به زور لگد می‌زنند و بچه‌های انقلابی را از قطار بیرون می‌اندازند
زمانی یک کشور ساخته می‌شود که تفکرات و سلایق مختلف هم‌هدف در کنار هم قرار گیرند. امروز عده‌ای به زور لگد می‌زنند و بچه‌های انقلابی را از قطار بیرون می‌اندازند و خودخواهانه تمام قطار انقلاب را به خودشان و یک تعداد محدودی اختصاص داده‌اند.(ادامه)
استاندار مازندران در آمل گفت: مازندران اکنون از شرایط بحرانی زباله خارج شده است. خروج استان از شرایط بحرانی زباله
استاندار مازندران در آمل گفت: مازندران اکنون از شرایط بحرانی زباله خارج شده است.(ادامه)
بارورسازی ابرها یکی از شاخه‌های علم تعدیل‌ آب‌ و هواست و شامل تأثیر‌گذاری بر سیستم‌های ابری موجود می‌شود. البته اولین شرط تأثیرگذاری بر یک سیستم ابری، وجود ابر است و در واقع بدون وجود ابر، این تاثیرگذاری مفهومی نخواهد داشت ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : نمایندگان مجلس شورای اسلامی با اکثریت آرا به عباس علی‌آبادی برای حضور در وزارت صنعت، معدن و تجارت رأی اعتماد دادند. مجلس به علی‌ آبادی اعتماد کرد/ مشروح جلسه رای اعتماد به وزیر پیشنهادی صمت
شمال نیوز : نمایندگان مجلس شورای اسلامی با اکثریت آرا به عباس علی‌آبادی برای حضور در وزارت صنعت، معدن و تجارت رأی اعتماد دادند.(ادامه)
شمال نیوز: رئیس اداره حفاظت محیط زیست بابل با هشدار اینکه در منطقه انجیل‌سی شیرآبه‌ها به عمق بیش از ۱۰۰ متری در خاک نفوذ کرده است، گفت: بالغ بر ۳۰ سرمایه‌گذار آوردیم، اما تاکنون به نتیجه عملیاتی نرسیده‌ایم. نفوذ شیرابه‌های «انجیل‌سی» بابل به عمق ۱۰۰ متری خاک !
شمال نیوز: رئیس اداره حفاظت محیط زیست بابل با هشدار اینکه در منطقه انجیل‌سی شیرآبه‌ها به عمق بیش از ۱۰۰ متری در خاک نفوذ کرده است، گفت: بالغ بر ۳۰ سرمایه‌گذار آوردیم، اما تاکنون به نتیجه عملیاتی نرسیده‌ایم.(ادامه)
معاون عمرانی استاندار مازندران گفت: چاه‌های آب آشامیدنی استان به دلیل بالا بودن سطح آب در معرض خطر فسفات و کربوهیدراته شدن قرار دارند. تهدید فسفات و کربوهیدراته شدن آب شرب چا‌های مازندران
معاون عمرانی استاندار مازندران گفت: چاه‌های آب آشامیدنی استان به دلیل بالا بودن سطح آب در معرض خطر فسفات و کربوهیدراته شدن قرار دارند.(ادامه)
«تکنوکرات پاکدست درستکار» تصویری است که از قیلیچ داراوغلو کشیده می‌شود.او که روی حقوق‌بشر و بازگشت به حکومت قانون تاکید دارد تلاش کرده از رویکردهای سکولار دوری کند و صدایش را به همه مردم ترکیه برساند. رقیب اردوغان را بهتر بشناسید
«تکنوکرات پاکدست درستکار» تصویری است که از قیلیچ داراوغلو کشیده می‌شود.او که روی حقوق‌بشر و بازگشت به حکومت قانون تاکید دارد تلاش کرده از رویکردهای سکولار دوری کند و صدایش را به همه مردم ترکیه برساند.(ادامه)
بهره برداری پروژه بوستان مهدوی در منطقه گردشگری سیترا نوشهر
(ادامه)
معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب آبفا مازندران از ادامه عملیات اجرایی شبکه جمع آوری فاضلاب در قائمشهر خبر داد. ادامه عملیات اجرایی شبکه جمع آوری فاضلاب در قائمشهر
معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب آبفا مازندران از ادامه عملیات اجرایی شبکه جمع آوری فاضلاب در قائمشهر خبر داد.(ادامه)
احتمالا شما هم روزهای آلودگی هوا، از آلودگی بیرون به خانه پناه می‌آورید. اما آیا تا به حال به این فکر کرده‌اید که هوای خانه می‌تواند از هوای بیرون هم آلوده‌تر باشد؟ چگونه  خانه را ضد عفونی کنیم؟
احتمالا شما هم روزهای آلودگی هوا، از آلودگی بیرون به خانه پناه می‌آورید. اما آیا تا به حال به این فکر کرده‌اید که هوای خانه می‌تواند از هوای بیرون هم آلوده‌تر باشد؟(ادامه)
مدیر عامل آبفا مازندران گفت: ۱۷ درصد جمعیت مازندران زیر پوشش شبکه فاضلاب قرار دارد ۱۷ درصد جمعیت مازندران زیر پوشش شبکه فاضلاب
مدیر عامل آبفا مازندران گفت: ۱۷ درصد جمعیت مازندران زیر پوشش شبکه فاضلاب قرار دارد(ادامه)
بایدها و نبایدهای غذایی در پاییز و زمستان
یک متخصص طب سنتی گفت: در فصول پاییز و زمستان مصرف کاهو، خیار و گوجه‌فرنگی را که طبع سرد دارند کمتر کنیم؛ ضمن اینکه خرمالو و انار میوه‌های بسیار مفیدی برای این فصل هستند.(ادامه)
عقب ماندگی مازندران در تصفیه فاضلاب
ساری- عقب ماندگی مازندران در اجرای طرح تصفیه بهداشتی فاضلاب از یک سو و ورود آلاینده ها به منابع آبی و رودخانه سبب شده تا فاجعه زیستی در استان رقم خورد.(ادامه)
شمال نیوز : در حالی که شهردار و رئیس شورای ساری از برگزرای نشست خبری خودداری می کنند ، یک عضو شورای شهر ساری با ابتکاری جالب در مقابل برخی خبرنگاران قرار گرفت و اعترافات تلخی داشت  . هر چند در این نشست بسیاری از خبرنگاران منتقد حضور نداشتند اما همین نشست کم رمق را نیز به فال نیک باید گرفت . به اهدافی که می‌خواستیم نرسیدیم و به همین دلیل هم محبوب نیستیم / درآمدهای شهرداری ما نامشروع است ، چون پول اضافه از مردم دریافت می‌شود / مردم به مدیریت شهری اعتماد ندارند /به زور داریم از مردم پول می‌گیربم و این درست نیست
شمال نیوز : در حالی که شهردار و رئیس شورای ساری از برگزرای نشست خبری خودداری می کنند ، یک عضو شورای شهر ساری با ابتکاری جالب در مقابل برخی خبرنگاران قرار گرفت و اعترافات تلخی داشت . هر چند در این نشست بسیاری از خبرنگاران منتقد حضور نداشتند اما همین نشست کم رمق را نیز به فال نیک باید گرفت .(ادامه)
برای درمان کبد چرب راهکارهای گوناگونی وجود دارد که یکی از راحت ترین آنها خوردن برخی میوه های مفید برای کبد چرب است. میوه هایی که کبد چرب را به سرعت درمان می کنند!
برای درمان کبد چرب راهکارهای گوناگونی وجود دارد که یکی از راحت ترین آنها خوردن برخی میوه های مفید برای کبد چرب است.(ادامه)
20 روش تقویت روحیه در کمتر از یک ساعت (علمی و ثابت شده)
(ادامه)
 همانطور که پیش‌بینی شده بود بارش‌های سامانه موسوم به «مونسون» از عصر پنجشنبه در مازندران به اوج رسید و مناطق مختلف را درگیر کرد؛ به غیر از انسداد ۱۰ راه روستایی و ۲ راه اصلی کندوان و هراز، مفقودی و جان باختن ۶ نفر از دیگر مصیبت‌های این بلیه در ساعت های گذشته در استان بوده است. سیل در مازندران؛ از انسداد ۱۲ راه اصلی و فرعی تا مفقودی و جان باختن ۶ نفر+ تصاویر
همانطور که پیش‌بینی شده بود بارش‌های سامانه موسوم به «مونسون» از عصر پنجشنبه در مازندران به اوج رسید و مناطق مختلف را درگیر کرد؛ به غیر از انسداد ۱۰ راه روستایی و ۲ راه اصلی کندوان و هراز، مفقودی و جان باختن ۶ نفر از دیگر مصیبت‌های این بلیه در ساعت های گذشته در استان بوده است.(ادامه)
سیل مرگبار در چالوس
سرپرست مدیریت بحران مازندران از پیدا شدن ۳ جنازه در جریان سیل اخیر در چالوس خبر داد.(ادامه)
روشی که از پنکه‌های خود برای خنک ماندن در تابستان امسال استفاده کرده‌اید، ممکن است کاملا اشتباه باشد. ۲ راه آسان برای خنک‌تر کردن خانه
روشی که از پنکه‌های خود برای خنک ماندن در تابستان امسال استفاده کرده‌اید، ممکن است کاملا اشتباه باشد.(ادامه)
تامین آب شهرها و روستاهای مازندران از منابع سطحی
مدیرعامل شرکت آب­‌منطقه­‌ای مازندران از متصل شدن ۵۰ شهر و ۲ هزار روستای استان به منابع آب سطحی خبر داد.(ادامه)
اجرای طرح‌های فاضلاب در ۱۴ شهر مازندران
معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب شرکت آبفا مازندران از آغاز عملیات اجرایی طرح‌های فاضلاب در ۱۴ شهر استان خبر داد.(ادامه)
زیرساخت های آبی پاسخگوی نیازها نیست/ تشنگی شرق مازندران
مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران با بیان اینکه زیرساخت های آب استان متناسب با جمعیت شناور نیست، گفت: برای ارتقای آن نیازمند توجه ملی هستیم.(ادامه)
پرداخت مطالبات بازنشستگان شهرداری ساری در اسرع وقت/ بدهکاری 90 میلیاردی به بانک
شهردار ساری محدودیت‌های درآمدی را دلیل پرداخت نشدن مطالبات بازنشستگان سال گذشته دانست و گفت: بخش عمده‌ای از فرزندان شهید در شهرداری ساری تبدیل وضعیت شدند. (ادامه)
1 2 3 4 5 ... 14 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.112 seconds.